Jubileusz SEAT-a w Polsce

W miniony weekend SEAT wydał swoje 10-tysięczne auto – to jubileusz, jaki marka obchodzi od czasu dołączenia do Grupy Volkswagen w 2013 roku.

2015_03_23_carsed2

W minioną sobotę w warszawskim salonie CARSED przy ulicy Łopuszańskiej 72, SEAT Polska wydał swoje 10-tysięczne auto. Był to jeden z flagowych samochodów marki – SEAT Ibiza. Przy tej okazji marka postanowiła wyróżnić niczego nie spodziewającego się Klienta okazjonalnym dyplomem oraz sesją zdjęciową.

Jest bowiem co świętować – sprzedana Ibiza to 10-tysięczny model marki wydany do Klienta w Polsce od czasu dołączenia SEAT-a do Grupy Volkswagen w 2013 roku. W tym czasie SEAT wprowadził na rynek szereg dynamicznych aut, takich jak nowa generacja Leona, zbudował nową sieć dealerską oraz przeprowadził największą kampanię marketingową w historii marki.

„Rosnące wyniki sprzedaży SEAT-ów w Polsce są dla nas wyraźnym dowodem na to, że marka cieszy się nieustającą popularnością wśród Klientów” – mówi Jakub Góralczyk, PR Manager SEAT. „Przy okazji tego wyjątkowego dla nas jubileuszu pragniemy podziękować wszystkim kierowcom SEAT-ów za ich zaufanie i zaprosić Polaków do naszych nowych salonów. Na pewno będą pozytywnie zaskoczeni – w końcu 10 tysięcy sprzedanych aut oznacza 10 tysięcy zadowolonych Klientów” – dodaje Góralczyk.

W portfolio SEAT znajdują się obecnie takie modele, jak: Leon, Ibiza, Toledo, Alhambra i Mii. W 2015 roku do gamy SEAT-a dołączy również superszybka odmiana kombi – Leon ST CUPRA. Na rok 2016 marka zapowiada wprowadzenie swojego pierwszego SUV-a.