SEAT PRZEDSTAWIA SUPERKOBIECE AUTO – JUŻ WKRÓTCE PREMIERA STYLOWEGO SEAT-A MII BY COSMOPOLITAN!

Czytelniczki „Cosmopolitan” z całego świata wspólnie z zespołem projektowym SEAT-a stworzyły unikatowy projekt – nowego SEAT-a Mii by COSMOPOLITAN, najbardziej kobiece auto w portfolio marki. Jak zaprojektować samochód, który odzwierciedla hiszpański temperament SEAT-a i jednocześnie trafia w potrzeby kobiet za kółkiem?

2016_07_05_cosmo

- „Cosmopolitan” to największa i najsilniejsza marka na świecie wśród prasy kobiecej, która angażuje i inspiruje swoje czytelniczki do tego, aby cieszyły się życiem i miały nad nim pełną kontrolę. Projektowanie nowego SEAT-a Mii by COSMOPOLITAN, który w pełni odpowiada kobiecym gustom i potrzebom, było naprawdę wyjątkowym doświadczeniem – mówi Kim St. Clair Bodden, z-ca Dyrektora ds. Wydawniczych Hearst Magazines International, właściciela marki „Cosmopolitan”.

Modny design w hołdzie współczesnej kobiecie

Współpraca SEAT-a i „Cosmopolitan” rozpoczęła się na początku 2015 roku. Przez 18 miesięcy zbierano komentarze i opinie młodych kobiet – dziennikarek i czytelniczek magazynu, po który sięga 100 mln pań na całym świecie. Ich pomysły znalazły odzwierciedlenie w wyglądzie i elementach wyposażenia nowego SEAT-a Mii by COSMOPOLITAN.

– SEAT Mii by COSMOPOLITAN zaspokaja potrzeby młodych kobiet, które cenią praktyczne rozwiązania. Nowy projekt to nie tylko starannie przemyślany design, ale i funkcjonalność, przydatna podczas codziennej jazdy samochodem – podkreśla Susanne Franz, Dyrektor Marketingu SEAT. – SEAT Mii by COSMOPOLITAN idealnie odzwierciedla kobiece spojrzenie na samochody i wyraża hołd dla współczesnej kobiety – dodaje.

Potrzeby Klientów wpisane w DNA SEAT-a

SEAT Mii zaprojektowany przy współpracy z „Cosmopolitan” odwołuje się do kobiet młodych ciałem i duchem, które interesują się modą i urodą. To aktywne osoby, które wiedzą czego chcą i pewnie dążą do osiągnięcia sukcesu.

Współpraca SEAT-a z magazynem kobiecym udowadnia, że design zorientowany na potrzeby Klientów zajmuje szczególne miejsce w DNA marki i po sukcesie Mii by Mango jest kolejnym efektem śledzenia trendów przez SEAT-a. Nowy Mii by COSMOPOLITAN zostanie zaprezentowany 15 września podczas festiwalu #FashFest w Londynie.