ODKRYJ IBIZĘ NA NOWO. CO ŁĄCZY SEAT-A I ŚRÓDZIEMNOMORSKĄ WYSPĘ?

Dynamiczny charakter i młodzieżowy styl, kipiący energią. Jedna z najsłynniejszych wysp na Morzu Śródziemnym oraz hiszpański producent, który zaprezentował właśnie piątą generację swojego flagowego modelu, mają ze sobą wiele wspólnego. SEAT Ibiza to ikona marki, w pełni odzwierciedlająca gorący temperament swojej słynnej imienniczki. Co jeszcze zainspirowało projektantów nowego samochodu? Zapraszamy w podróż po zakątkach malowniczej wyspy!

2017_03_02_ibiza

Czytaj dalej

SEAT: OD AUTA Z PRZEDNIM BAGAŻNIKIEM DO KULTOWEJ IBIZY

Pięćdziesiąt lat dzieli SEAT-a 850 i Ibizę, której piąta generacja wkrótce wjedzie na globalne rynki. Hiszpański producent modernizował swoje pojazdy przez pięć dekad – od pierwszego modelu 600 aż po nową Ibizę, ikonę marki, którą przez 32 lata produkcji wybrało prawie 5,5 miliona kierowców na świecie. Jak w tym czasie zmieniły się samochody?

2016_01_30_ibiza2

Czytaj dalej

SKĄD POCHODZĄ NAZWY MODELI SEAT-A?

Po 1 400 dniach intensywnej pracy inżynierów i projektantów SEAT-a oraz przygotowaniu tysięcy szkiców z taśmy produkcyjnej zjeżdża nowy samochód. Zanim jednak wyjedzie na drogi, trzeba wybrać jego odpowiednią nazwę. Taką, która może towarzyszyć gamie producenta przez długie lata – jak np. Ibiza, która pojawiła się na rynku 32 lata temu, a w tym roku kierowcy wsiądą do jej piątej generacji. W jaki sposób hiszpański producent wybiera nazwy swoich modeli?

gama-modeli-seat_main

Czytaj dalej

SEAT LEON – HISTORIA SUKCESU

Już niemal dwa miliony kierowców na całym świecie wybrało SEAT-a Leona. Najbardziej dynamiczny model hiszpańskiego producenta, zaprojektowany i wyprodukowany w Barcelonie, cieszy się niesłabnącą popularnością, a kierowcy doceniają jego sportowy charakter i temperament. Już wkrótce na polskie drogi wyjadą pierwsze Leony po faceliftingu. Oto najważniejsze fakty na temat flagowego modelu SEAT-a.

2017_01_25_leon

Czytaj dalej

SEAT Z REKORDOWYMI WYNIKAMI W 2016 ROKU

W minionym roku SEAT zanotował najlepszy wynik sprzedaży globalnej od 9 lat. Koncern przekazał Klientom łącznie 410 200 samochodów, co stanowi o 2,6% więcej niż w 2015 roku. Wyniki firmy umacnia dynamiczny rozwój w Polsce, która stała się największym rynkiem sprzedaży SEAT-a w Europie Wschodniej.

2017_01_17_sprzedaz

Czytaj dalej